M.INT
M.INT
Apie M.INT
Prancūzijos Rivjera, arba Žydrasis krantas, – stebuklingas žemės ruožas palei Viduržemio jūrą, kur patiriamos nuostabiausios emocijos ir gimsta ne mažiau puikios idėjos. Helen ir Serge Mintai tikrai tai patvirtintų. 2012-ųjų vasarą jie vakarieniavo Kanų kavinėje ir stebėjo, kaip į spindintį vandenį leidžiasi saulė... Palaimą dovanojantis vaizdas, ore plevenantys gurmaniško maisto, augalų ir jūros vėjo kvapai buvo tobula paskata mėgautis buvimo kartu akimirkomis ir garsiai svajoti. Taip buvo sukurtas prekės ženklas M.INT ir jo moto: „Tas, kuris skatina emocijas“. M.INT pabrėžia, kad atsisako įprasto rūšiavimo pagal lytį, amžių ir kitus dalykus. „Mūsų kvepalai – aukščiausios klasės nišinės parfumerijos produktai. Jie ir jų įvaizdis sukurti plačių pažiūrų, stilingiems ir nepriklausomiems žmonėms, turintiems nepriekaištingą skonį ir besirenkantiems tik tai, kas geriausia.“

M.INT produkcija